zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Vad gör man på en måndag?

Publicerad 2015-02-23 18:55:02 i Allmänt,

Här i "La france", har jag överlevt både tråkig söndag och snart är även den tråkiga måndagen över. Faktiskt, så har jag fortfarande inte vant mig vid all fotboll.(PSG ligger fortfarande bra till i tabellen), bien sur, sedan är det ett gäng andra viktiga matcher och andra "ligor", uh, kan inte hålla reda på alla!  :)
 
I alla fall, idag hittade jag en rolig kappa i secondhandaffären. 5 euro kostade trasan och jag blev helt såld! Kan ju säga att den kappan är helt Lovely,(gjorde ett fynd, igen) :)
 
Så här har jag livat upp måndagen, (tagit roliga kort på mitt nyinköpta och lyssnat på världens godaste musik med Pontus Snibb).
 
Inom kort blir det "måndagsmiddag" och softigt vid tvn.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela