zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Trodde att mitt hjärta skulle hoppa ur kroppen

Publicerad 2015-02-16 15:07:42 i Allmänt,

Idag har jag gjort något som jag inte gjort på "görlänge"!!!  ;) Jag har handlat i en riktig affär! ;)  I slutet av mars åker vi en sväng till Barcelona,(iiihh, vad kul  ;) !! Jag tog mina steg till HM och köpte ett par "fladderbyxor". Även jag, tänker som alla andra att "alltid när man ska utomlands, ska man ha åtminstone ett nytt plagg" med sig,(vi kör med handbagage 1 vecka. Då gäller det att ha kläder som tar lite plats.
 
Mina blommiga favoritbyxor glömde jag ju i Onsala, :( Har saknat brallorna så mycket, så att jag bara kände att jag var tvungen att hitta ett par liknande).  Ah, jag hade tur som hittade sista paret "fladderbyxor", så jag slog till! Har inte provat dem än, men hoppas brallorna sitter fint!  ;)
 
Idag ser jag ut så här;
 
"Jag älskar gult"!
 Mina nya " fladderbyxor". Provar senare idag, hoppas de funkar  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela