zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Kvällslektyr

Publicerad 2015-02-19 17:20:35 i Allmänt,

Lite "vårigt", ändå har det varit idag. Fortfarande kallt, visst, men solen gjorde att man kände lite vårfeeling  ;)  <3 <3. Mina solglas, som jag försökte att laga för någon vecka sedan, har gett upp totalt  :(  Det är bara för mig att "bara springa på", de där cool-snygga glasen man "alltid" velat ha. Som tur är, har jag redan gjort koll på "lunette de soleil"-marknaden :) Imorgon köper jag mig ett par snygga, stoora ;)))
 
Solen är borta nu, men i "le box postla" låg det nya numret av "Vogue"! Ah, härligt med lite läsning,(mycket reklam i dem dock).. Nä, men det är härligt att få drömma lite och få lite inspiration i klädesväg.
 
Puss och Kräm!!  <3
 Bara Älskar att få rolig post!  ;)
 Tjohopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela