zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Torsdag

Publicerad 2014-09-25 12:29:00 i Allmänt,

Så här under sista veckan i la Onsala, har jag mest bara stressat runt lite här och där(fixat lite viktiga ärenden och annat som behövs).
 
Idag rensas det bland kläder igen. Det är lite sorgset ändå att lägga ner alla sommarkläder i lådorna. Vet inte riktigt än vilka kläder jag skall ha med till la France(beslutsångest), verkligen! Den enda klädhögen som är färdig är den som ska iväg till de olika secondhandplacen ;) <3 Just nu har jag en paus från kläderna. Funderar på hur jag skall packa resväskan på bästa sett(får "provpacka" lite senare)  :)
 
Kaffepaus i köket!
 
Nä, får jag göra lite nytta igen, have it nice!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela