zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Solen går upp över taken

Publicerad 2014-09-10 06:59:00 i Allmänt,

Vaknade redan vid 03-tiden i natt, hade en så konstig dröm. Jag drömde att jag satt i bilen mitt i natten(ingen aning om varför jag var ute så sent). Tydligen hade jag kört in på nån liten väg, nära busshållplatsen där man bodde som barn. Jag hade nedvevade rutor, fast än det var lite kyligt(don't know why). Helt plötsligt smäller en svart jaguar upp ena framrutan och hoppar in. Som tur är, ser inte katten mig,(även fast den kikar runt och nosar). Jaguaren hoppar ut och jag kör fort där i från. Snacka om konstig dröm! Jag gick upp redan vid 05. Lika bra att ta en kaffe vid köksbordet och se lite soluppgång, istället för att "plågas" i drömmarna ;)
 
Arg jaguar
 Mysig morgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela