zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Softig måndag

Publicerad 2014-11-03 15:54:00 i Allmänt,

Alltså, mitt hår lever numera ett eget liv..
 
Nu är jag så himla trött på mitt hår. Håret är torrt, tråkigt, stort och jobbigt :(  Jag har väl haft långt hår runt 20 år nu(har varit helt snaggad nån period, undercut har jag också haft). Visst, tjockleken har betydelse ;) (ibland önskar jag att jag hade långt, tunt hår). Det är väl så, att man aldrig blir nöjd. Nu förtiden slänger jag bara ihop håret i nån slags dubbelknut,(går fort och smidigt som satan).
 
 
 
 
Gråtrist måndag, med ösregn och blåst. Dagen spenderas inne i goa värmen, sådär mysigt softigt. En grej som är säker är att jag kommer att beställa tid hos Jessica i Onsala, så jag kan få en ursnygg frisyr igen,( 9 december landar jag i Onsala)
 
Så Jessica :) , har du någon bra tid för att fixa mitt hår?  :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela