zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Bästa dagen på veckan!

Publicerad 2014-01-17 07:11:58 i Allmänt,

Wow, sicken härlig morgon :) att få vakna upp till (ja, det är ju fortfarande mörkt, solen har inte hunnit att visa sig än)!! Solen ska skina idag och runt 10 grader, sägs det (hoppas på det) ;)
 
 
Fredagen är absolut den bästa dagen på veckan. Det är nått alldeles speciellt (kan det vara så att helgen står för dörren)?? Jag är i alla fall ledig idag och vet faktiskt inte riktigt hur jag ska spendera min dag. Funderar på att ta liten sväng in till stan och kolla lite, får ju passa på nu när det inte ska bli något jädra regn. Det är ju alltid kul att kolla in folk (och turister;) Haha, jag har fortfarande inte vant mig vid alla turister som vimsar fram överallt i innerstan, de tar ju liksom aldrig slut. Sedan är jag inte så glad vid att stå och knö bland folk i affärer, då sticker jag någon annanstans!
 
 
Förresten, har det kommit någon snö nu i Göteborgstrakten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela