zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Underbart!

Publicerad 2014-02-03 06:41:19 i Allmänt,

Usch, vad härligt att det är måndag igen!!
 
Idag är man uppe tidigt, som vanligt.. Vid 09 idag är man och häckar på arbetsförmedlingen igen, (cv-skrivande). Jag brukar ha tendens till att förstora upp händelser och har gjort detta även idag ;), ("uuuhh, hoppas man inte behöver sitta hela dan med detta"), eller "det var ju så längesen man satt vid en dator och skrev in sig på en sån där ams-dator, undrar hur krångligt det kan va?! Suck!!
 
Nä, förhoppningsvis ska väl allt flyta på. Sébastien har lovat att följa med mig (gott, att slippa vara själv). Nu blir det till att få i sig frukost och fixa till sig. Idag får man pälsa på sig lite(typ 0-gradigt ute), brr!!
 
Höres sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela