zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

fredagsmys

Publicerad 2014-12-19 19:38:32 i Allmänt,

Idag, fredag åkte jag in till Kungsbacka och gjorde de sista julklappsköpen. Strax innan 10 parkerade jag bilen på ett stort sett tom parkeringsplats på Kungsmässan. Jag tycker inte om att "bröta " med folk. Jag köper det jag vill ha, vill inte stå i en massa köer och annat som tar upp onödig tid. En perfekt solig förmiddag med alla julklappar, spenderade jag sedan eftermiddagen med att slå in ett och annat paket, Mona Lisa kommer dock att flyga med mej hem  ;)
 
Nu kollas det tv och Alma ligger i soffan och stensover. Imorgon åker jag in till Göteborg.
 
Inslagning av paket!
 Lugn kväll vid tvn( och datorn).
 
happy vendredi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela