zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Onsdag

Publicerad 2014-08-06 09:18:24 i Allmänt,

God morgon alla glada!  Idag skiner solen riktigt snyggt på himlen. Inte så värst många grader(kommer väl att bli runt en 20), men det är ok. Jag försov mig visst lite i morse(vaknade omkring 06.30), så det var ju bara att upp och hoppa och se glad ut :)
 
Om en liten stund ska jag ut en sväng med Alma(hon sover som en stock fortfarande), haha!! Vid 11 ska jag följa med mamma till vårdcentralen till läkaren. Eftersom det är ganska bra väder, så kommer vi att promenixa upp(eller jag promenixar medans mamma åker rullstol)  :) , det är inte så långt(det går fort när det rullar)!!  ;)
Härligt promenadstråk hemma i Paris <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela