zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Lite fynd

Publicerad 2014-08-07 21:00:08 i Allmänt,

Herregud, vad mycket folk som gick och traska på marknaden i Kungsbacka. Jag åkte väl runt i 20 minuter, letandes efter en parkeringsplats. Jag gav upp till slut, körde och ställde bilen vid "knappen". Jag kollade en sväng på torget. Det jag var ute efter, hittade jag inte. Jag svängde förbi "Glädjen", en mysig secondhandaffär vid Kungsbackatorget. Där hittade jag en senapsgul "trasa", ett par vita "Filippa K"-byxor=50 spänn. Därefter bar det iväg till Röda Korset. Där hittades inget speciellt. Men efter där tog jag turen till "Erikshjälpen",(inte satt min fot där på en vansinnet massa månader. Där hittade jag en frasig herrskjorta med små knappar, ett par underbara mjuka goa jeans med hög midja,(bien sur)!  ;) <3 Ja, och ett par smala "satanjeans"!  ;)
 
Jag kan ju lugnt säga att garderoben är fulländad för länge sen!  ;) Och summan av kardemumman=230 kr  :) <3

Tja, herregud garderoben är ju fulländad för länge sen(eller hur ska jag få med mig allt hem till la France)  ;)

Kommentarer

Postat av: Takai / Beatrice

Publicerad 2014-08-08 09:20:14

Åh, älskar den där orangea toppen! :D Sååå fin!

Tänkte bara kolla lite kort, behöver du hjälp med en ny bloggdesign? :) Kan ju vara kul att piffa till den lite hihi. Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela