zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Kungsbacka marknad

Publicerad 2014-08-07 08:29:15 i Allmänt,

Alltid den första torsdagen i månaden, så är det marknad i Kungsbacka. Idag är det fint väder, så det kanske blir lite folk även om många har kommit tillbaka från semestern. Oftast brukar jag försöka komma in tidigt. Då slipper man allt folk som man tycker "bara går i vägen" ;) Det är inte mycket som jag ska ha, kul att bara titta lite. Funderar på att också ta sväng till ÖoB(lite småplock man behöver där också)
 
Nä, nu måste jag fortsätta med mitt morgonfix, så att man blir färdig och kunna åka iväg :)
 
Hej svejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela