zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Hemma igen!

Publicerad 2014-04-16 06:59:08 i Allmänt,

Jaha, ännu en dag i paradiset!  ;)
Efter att ha tagit det lugnt hela gårdagen (inte ens orkat packat upp efter resan), måste jag ta mig i kragen och börja få i ordning på lite grejer. Varje gång jag vart iväg i Sverige, måste jag alltid sortera klädhögar. Blir ju att man hittat klädfynd som gör att en hel del klädesplagg man redan hade måste hitta nya hem.
 
Någon gång under dagen idag blir det nog också en sväng till biblioteket och sedan måste jag också få lite ordning på bilderna i kameran ( ah, så lite tid och så mycket att göra)! :).
 
Nu blir det lite frukost för min del, som vanligt är det  bara jag som är uppe så här dags.
 
Synes senare under dagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela