zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

UPP O HOPPA!!

Publicerad 2013-11-16 07:24:10 i Allmänt,

Även att det är lördag, är jag uppe tidigt(vaknade vid 05:30)!! Jag är väl en typisk morgonmänniska, om man säger :)  Brukar ställa klockan på 06:00, men brukar ofta vakna tidigare. Har verkligen blivit en vana, haha.
 
På förmiddagen på lördagar har jag franska-kurs mellan 10:00 - 12:00. Tycker det funkar och flyter på bra(brukar bli ganska softig stämning, kanske för att det är just lördag). Hoppas vi går igenom nått kul idag  :)
 
Det var synd att Sverige förlorade igår(dumt mål), men det är bara att komma igen!!
 
Nä, dags att tända lampan och förstöra sömnen  på S. ;) hehehe  Måste ju ha lite lyse när man gör frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela