zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Paket är alltid skoj :)

Publicerad 2013-11-29 19:50:36 i Allmänt,

Det är nått visst att slå in paket.. Hela jag blir alldeles upp i spinn, samtidigt lite lyrisk när jag tänker på vilka födelsedagspresenter man själv fått; Michael Jackson och Madonna-biljetter när de spelade på Eriksberg i Göteborg 1988 respektive 1990, Håkan Helströmsautografen fick jag efter en vadslagning med en kompis 2001,(den person som kunde "härda ut" och bo längst tid i en cigarett(motorbåt)(bara att nämna några..
 
Jag hoppas och tror att (Sébastien, pojkvännen), både blir glad och överaskad imorgon, när han öppnar paketen (en av paketen kan man nog se vad det är)  ;)
Mitt namn är "som vanligt" felstavat, met who cares?  ;)
. Jag tycker allt att de passar honom :)
 
Nu måste jag sätta igång med maten, man är ju hungrig!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela