zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Robe

Publicerad 2015-03-16 20:13:05 i Allmänt,

Wow, vad glad jag blev idag när jag sprang in i secondhandaffären hemma. 15 meter in så hängde bara "den" klänningen där :) Jag kollade, "Ah, vad bra, "bara 3 euro"! Jag slog till(utan att prova) - ögonmått!  Den är så söt, ljusblå, korta ärmar med "vitt stänk och silvertråd", något gammalt franskt :)  <3
 

När man gör ett bra fynd, känns det så gott i hjärtat! :)  <3 
 
Nu ska jag göra "våran måndagsmiddag" - ravioli med hårdkokt ägg, yäy!!

Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2016-06-17 06:20:13

Snygg klänning.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela