zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Kör med handbagage

Publicerad 2015-03-29 16:43:15 i Allmänt,

Här har det regnat hela dagen, typiskt söndagsväder! För mig stör det inte alls. Har fixat med lite klädkombinationer,(provat och mixat fram och tillbaka). Nu tror jag det ska funka. Tidigt imorgon tar vi flyget till Barcelona och för första gången någonsin ska jag bara ha med handbagage, blir nog toppen!!  :) Ah, det ska bli så gott att få komma iväg några dagar. Hoppas på härligt vårväder och roliga upplevelser!!
 
Svart och vitt funkar säkert!!  ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela