zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Härlig plåt

Publicerad 2015-03-06 15:35:17 i Allmänt,

I morse, tog jag och Sébastien en liten morgonpromenad i solen. Det är så himla gott att våren äntligen är på väg. "step- appen hade jag ju på naturligtvis på mobilen,(många fotsteg blir det)  ;)  Det är så gott att våren äntligen har kommit!  ;) Jag är ute efter en ny, rolig möbel som passar snyggt i köksdelen här hemma. Jag tror att jag har hittat någonting användbart faktiskt, i härligt plåt!! Vi kikade lite snabbt idag på "morgonturen" och jag tror att vi,(hrm, eller jag) kommer att slå till!
Möbeln, vi har nu, har jag aldrig gillat. Jag älskar plåt och vi har söt köksmöbel,(också i plåt), så  därför kommer jag nog att slå till!  ;))  <3
 
Snäppet över tusenlappen kostar skönheten, men jag är såld för länge sedan och man måste "förnya sig ibland"  :) "plåtschabraket" kommer att sitta helfint här hemma!! 
 
Så här är köksdelen nu,(skittrist, ful ock tråkig), enligt mig!
Denna är enkel; användbar och snygg!!  <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela