zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Fågelholk

Publicerad 2015-03-23 18:28:39 i Allmänt,

Kommer det ingen vår, eller.. När man är "så här söder över", skulle man väl ändå ha lite vår, eller!? Det har väl varit lite till och från på den biten. I helgen som vad, hade vi världens smog alltså hur tråkigt som helst(=bara grått).
 
I alla fall, idag om en vecka är jag i Barcelona, härligt att komma utomlands lite  ;) Kör med lätt handbagage, vill allt ha lite mer sol, än vad vi har här hemma ;)
 
I secondhandaffären, hittade jag idag världens sötaste lilla fågelholk för en liten peng. Funkar perfa vid köksregionen! <3 <3
 
 Köksdelen känns fortfarande som en strimma,(lite långsmalt),.. hopp!!
 
 Här är den söta lilla fågelholken!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela