zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Snart komplett

Publicerad 2015-01-05 09:14:26 i Allmänt,

God morgon, all! Det verkar som att det kommer att bli en fin, men lite kylig dag. För en stund sedan fixade jag beställningen av nano-sim(så jag kan börja grejsa med min nya telefon)  ;) Senast fredag i denna vecka kommer SIM-kortet i alla fall. Äntligen har jag också en fräsig mobil, hihi!!
 
Jag hade faktiskt många sömnlösa nätter och mycket googlade med jämförelser innan jag till slut slog till med mobilköpet. Fast just nu känner jag mig jädrans gammal!! Har ju aldrig haft en mobil med appar och instagram, detta är alldeles nytt för mig, men jag ska banne mig suga åt mig alla bra tips så man också kan känna att man är mé  ;) Vad har ni för bra tips ang appar och annat, hör av er!  <3
 

"Heaven"  :)
 
Rosa himmel är mysigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela