zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Trött, glad, mysigt

Publicerad 2015-02-09 16:00:18 i Allmänt,

Tjohooo!!!  :)  Flygresan gick bra. Väl på plats hemma, åt vi världens goaste kebab,(somnade  strax efter 19-tiden) för en stund. Vid 21, var det PSG och fotboll. PSG spelade inte bra,(jag kikade emellanåt och somnade igen). 1 -1 blev resultatet, (synd, PSG måste skärpa sig)! Till sommaren kommer ungefär 50 % av PSG att bytas ut,(bra, till viss del)!
Efter flygresan hem igår, var jag helt färdig. Jag sov som en slocknad prinsessa runt 23, vaknade pigg och glad redan vid 04:30! Tidig frukost och sedan rensa vattenlåset i badrummet  :) Under dagen här har jag packat upp, insett att jag glömt mina "gosebrallor", hrm!! Men jag är så glad över min fina "Voguetröja", ;)) <3
 
I secondhandaffären, idag ;)))))) <3 <3 <3 hittade jag en fräsig skjorta för 3 euro. Lite trist bara att mina sköna, goa solglas har gått sönder,(laga med lim om en stund).. Hoppas det funkar!!  ;)))
 
Nu måste jag fortsätta att fixa! ;)  !!  <3 <3 <3
 
Söndriga glasögon är inte kul!  :((
 Underbart att vara hemma!!  :))  <3
 
Dessa 4 paket Vicks, kommer jag väl att klara mig på i 2 veckor,(mitt "älsklingstugg"!!! (Skulle tagit en hel bal), Hrm...
I veckan ska jag börja att springa igen, (några färre kilon är bra att få bort)!!  :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela