zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Nu åker dem!

Publicerad 2015-02-25 17:16:40 i Allmänt,

Valentino-dröm,(3 euro, hittade jag den för)
Jag har spenderat eftermiddagen med att rensa lite kläder, *fniss*. I morgon ska jag ta med alla 49(!) plagg till "stora" köpcentrumet ,(Okabe), här i lilla samhället. Blir kläderna sålda, får man ett gäng presentkort,(värt ett försök). En gång tidigare har detta roliga ägt rum. Jag hade då inte lust att lämna ifrån mig något, men i morgon slår jag på stort! ;) 49 plagg har jag tänkt att lämna in. Det är allt möjligt, allt från byxor, oanvända klänningar, liten pälsjacka och annat kul  ;)
 
Även min Valentino-klänning går iväg,(tja, liten storlek för mig,strl 8(har strl 12, gick aldrig ner de kilon som behövdes),  ;)  Och faktiskt, mitt i allt klädväg, så hittade jag mitt "glimma-glimma"- diadem!  :)))
 
Ibland är det både gott och bra att rensa, så ser man vad man har!  :))  <3 <3 <3
 
Gött är det ;)
Ah, mitt finaste!  <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela