zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

En vecka kvar i Onsala!

Publicerad 2015-02-02 07:47:43 i Allmänt,

Japp, tiden går fort när man har roligt!  ;) Nu är det faktiskt bara snäppet mindre av en vecka kvar, hos goa mamma i "La Onsala". På söndag den 8 februari så åker jag hem en sväng. I nästan 2 månader har jag spenderat min tid på svenska västkusten. 
 
Så här sista veckan, blir det alltid lite småplock av vad man ska fixa, ladda, innan jag åker. Veckan lär ju gå fort!  Nu sitter jag med kaffemugg, kollar tv innan man sätter igång med dagens bestyr  ;)
 
Paris, snart kommer jag!!  ;)))
 
Lite småkyligt Paris.
 Att få uppleva våren i Paris är kul(jag och Sébastien "speglar oss i vårsolens glans"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela