zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Vilken telefon ska man välja?

Publicerad 2014-09-16 19:20:06 i Allmänt,

Ahhh, jag behöver verkligen hjälp!! Faktiskt, i över ett år har jag funderat på att skaffa ny mobil. Jag har kikat litet på ditt o datt, men jag kan inte bestämma mig för vilken mobil/märke jag skall välja. Jag behöver verkligen all hjälp jag kan få!
 
Nokia med superkamera
 
I hela mitt "mobilvärld" har jag kört med Nokia,( trogen kompis). Mobilen som jag har nu(jaa, den är gammal, för den är symbian)..  I alla fall, är ute efter en bra, modern telefon som funkar,(alltså tar bra bilder, instagram, bra med upplösning och internet. Känns bra i handen och allt "det andra bra" man ska ha  ;) Priset spelar ingen så stor roll för mig,( kör aldrig med abonnemang)!!
 
En av Samsungs modeller
 
Snälla, kom med bra tips på vilken mobil jag ska ha. Samsung eller Nokia, fördelar/nackdelar.
 
Tacksam för svar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela