zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Trött och glasögonägare

Publicerad 2014-09-04 20:39:08 i Allmänt,

Nu är jag megatrött efter att ha tillbringat dagen i Kungsbacka med mamma. Vi kikade runt på marknaden i solen. Riktigt kalasväder var det, men ändå ganska lagom med folk(lite småbökigt bara att köra rullstol på dumma kullerstenar). Jag hittade inget på marknaden, men mamma hittade både nått klädesplagg och liten söt väska.
 
Efter vi kollat marknaden gick vi till Kungsmässan. Hade ju tid idag för synundersökning. Tydligen ser jag dåligt på det vänstra ögat, så jag fick prova ut ett par bågar. Kan ju lugnt säga att det var lite svårt att välja bland alla roliga och coola glasögon. Jag fastnade till slut för ett par görfina bågar i häftig färgkombination. Jag är verkligen jättenöjd med mitt val. Glasögonen ska jag hämta om två veckor  :)
 
 
Så trött efter lång dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela