zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Så här fin blev hon!

Publicerad 2014-09-02 08:31:53 i Allmänt,

Prick 16:30. igår hämtade jag Alma. Hon kom springades med löst koppel från trimrummet och herregud sicken snygg donna hon hade blivit! :) Alma såg så rolig ut när hon bara ville springa ut(hon tyckte absolut att vi skulle ta en "springnota" och åka hem. Hon bokstavligt hoppade ut genom dörren, såg så kul ut ;) Hela kvällen igår när vi satt och kollade på tv, låg Alma i mitt knä och sov. Oj, vad hon luktade gott, hihi!!
 
Och så här fin blev hon, mitt lilla "plockepinn"
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-02 08:37:11

Hihi så underbart!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela