zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

En vecka kvar..

Publicerad 2014-09-11 13:06:57 i Allmänt,

..och lite fynd of course! Använder flitigt mina låneglasögon, när jag läser och när jag kollar på tvn. Mina ögon befinner sig i paradiset varje gång bågarna åker på ;) Kan inte fatta att jag har sprungit omkring med dålig syn över ett år! Inte konstigt att jag varit dödstrött varje dag, då jag fått anstränga mina ögon till max. Nu är det bara en vecka kvar tills jag får mina riktigt fina egna glasögon, wiii <3 <3 <3
 
I förrgår när mamma hade "tant-gänget hemma", tog jag secondhand-runda till Kungsbacka. Jag var på Röda korset och Erikshjälpen. Jag hittade stuff på de båda :), men mer och mer tänker jag hur jag skall lyckas att få hem allt då jag i slutet av månaden tar flyget hem till Paris. Kanske skulle jag ha två resväskor??! Ah, jag vet inte än. Konkar ju på systemkameran och datorn också..
 
Här kommer några bilder på riktigt roliga plagg som jag hittade  på Erikshjälpen.
 
 
Jenny Hellström gör roliga klänningar(me like) ;) 80 kronor för denna trasa!
 Mysig koftmodell från NOA NOA för 125 bagis  ;) <3
 
 

Kommentarer

Postat av: Susanna Maria J

Publicerad 2014-09-11 13:33:21

jättefin klänning :)

Svar: Tack :) <3
Zerny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela