zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Båda två har nytt

Publicerad 2014-09-18 20:10:13 i Allmänt,

Ah, sicken dag! "Flaggorna , vajade i vinden" och fåglarna kvittra ;) Idag har jag hämtat mina glasögon :) Ah, ni skulle bara veta hur nöjd och glad jag är över dessa fina exemplar. Nu ser jag allt mycket fylligare, skarpare och ja, tvns färger är ju dunderfina!!  ;)
 
Mamma har gjort sig snygg i håret. Nu vill hon äntligen ha långt hår, (me like). Både jag och mamma klipper oss hos världens bästa Jessica Olander här i Onsala. Jessica kan verkligen göra underverk och hon är magisk när hon fixar fina frisyrer(jag tar lätt flyget bara för att bli fin i håret)!  :)  På eftermiddagskvisten vid 16-snåret, satt mamma och jag och softade i solen på altanen. Mamma är så härligt nöjd med håret ;) och jag är kalasglad över mina goa glasögon,(tycker faktiskt själv att jag ser lite smart ut)  ;)
 
Mor och dotter ;) <3 <3 <3
 
Nu skall jag kolla på "Idol", sitter och hoppas på att "rätt två" kommer att gå vidare  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela