zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Sol ute!

Publicerad 2014-05-19 15:14:15 i Allmänt,

Det är underbart skönt att få uppleva lite go sommarvärme!! ;) 
innan jag åker hem en sväng till Sverige, till lilla mamma och alma. Här kom sommaren förra lördagen(fick ta av mig jeansjackan, var för varmt., puh!!  Det är helt underbart när sommaren kommer, bara sådär :) Jag har njutit och bara tagit in denna underbara värme ;)
Under den senaste veckan har jag faktiskt både fått lite färg i le visageoch benen. Jag njuter i fulla drag nu de få dagar som är kvar tills jag åker hem till la Suéde.
 
Som vanligt vet jag inte vilka kläder som ska packas ner i resväskan, (kan ju vara svinkallt) i Sverige. Jag får verkligen ta mig en funderare över detta, hrm ..
 
En sak är klar i alla fall! Kommer att bli mycket "Skepp och hoj", den saken är klar ;)
 
 Parc des buttes chaumont
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela