zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Städdag

Publicerad 2014-03-20 06:57:17 i Allmänt,

God morgon alla glada!!  :)
 
Eftersom jag satt och pluggade en bit in på natten, unnade jag mig en liten sovmorgon (06.30) idag. Kaffet är snart färdigt och jag håller på som bäst att äta upp en avokado. Även idag är inte vädret så vackert, så det passar alldeles utmärkt att ägna morgonen till att städa (så har man fortfarande hela dagen framför sig att göra någonting ännu roligare)  :)
 
Dags för mig att vakna till lite, frukost och lägga mina blickar på gårdagens "Top model Sverige". Skulle vara väldigt kul om det är en kille som vinner!
 
 
Ha en härlig förmiddag nu!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela