zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Söndag hela dan

Publicerad 2014-03-16 18:05:57 i Allmänt,

Underbara söndag!Att tiden kan gå så fort. Det har redan gått över en vecka sedan jag damp ner i Onsala. Igår var jag inne i Göteborg. Sprang på mina vanliga ställen(den ständiga secondhand-jakt), ;) Jag hittade faktiskt en liten snygg "trasa"på Emmaus, en fräsig skjortklänning med knappar, snedskurna, riktig snygg faktiskt.
Idag har Elin vart svängen förbi och hälsat på. Hon hade helgen fri från flyget, (Elin jobbar som flygvärdinna, med bas i Oslo).
 
 
Nu laddar jag middag, älskar att greja i köket, snabbfixad lasagne står på menyn.
 
Ikväll blir det att vila ögonen på tvn.
 
God söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela