zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Heyraud, oui ;)!!!

Publicerad 2014-03-04 17:06:31 i Allmänt,

Tja, för några dagar sedan hittade jag <3 äntligen <3 en go, ny väska!  :) Jag har min "typ" av väska ;)  Gillar det här med gott skinn med bra fickor och "hollckar", som man kan knipsa på nyckelkedjan, så att man kan se att man har nycklarna med sig,( typiskt mig, måste ha koll). Köpte väskan för 10 euro, :) helt plötsligt har jag sparat 2000 spänn! ;) , secondhand är dunder!!!  ;))
 
Idag hittade jag en enkel, lätt bomullsklänning :) Visst, lite oversize, mlen jag tycker att den är cool!
 
Idag kollar jag lite på vad/ vilka kläder jag ska ha med mig när jag åker hem till Sverige på fredag. Jag hoppas få uppleva lite underbar vår, här är våren redan här. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela