zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Gulligt armband

Publicerad 2014-03-23 20:29:06 i Allmänt,

Idag vid lunch kom jag hem från stan.Gårdagen i Göteborg var skoj som vanligt. Solen sken, men det blåste som satan, huu!! Jag tog min lilla runda i secondhand-affärerna. Längst tid spenderades på Emmaus på Linnégatan. Jag gick och kikade bland kläder och hattar. Hittade inget roligt klädesplagg som jag tyckte om, men däremot hittade jag världens gulligaste armband. 20 spänn kostade lilla "Tingelinget".
 
lite bling-bling! ;)
 
Nu slötittas det på tv, gott med softsöndag!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela