zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Underbara rosor

Publicerad 2014-07-13 10:42:29 i Allmänt,

 
Förgyller alltid när vädret har slagit om från tropikvärme till regnrusk. Åter igen vaknade man ganska tidigt(vid 06). Solen finns inte alls på kartan idag :(  Idag är det mulet, blåsigt och så regnskurar då som kommer när man minst anar det. Jag är en sådan där typisk vädersjuk människa som blir totalt dödstrött när det blåser halv storm, samtidigt som solen går bort och stora regndroppar bara öser ner. Jag saknar faktisk solen, redan. Hoppas på finare väder i morgon.
 
Jag har fått dille på flerfärgad bukett rosor. Dessa kommer att göra min dag när det är trist och tråkig söndag  :)  <3
Pyjamasstil i rosorsnitt á la France ;)  <3

Kommentarer

Postat av: Barbro

Publicerad 2014-07-16 12:05:44

Vilken underbar outfit synd att jag inte hittade din blogg innan vår Paris resa då hade jag kanske fyndat mer!!

Svar: Du får åka fler gånger. Det är inte varje dag man hittar det man är ute efter.
Zerny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela