zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Upp och hoppa!!

Publicerad 2014-01-15 05:55:36 i Allmänt,

Vaknade för en halvtimme sedan. Jag somnade igår vid tvn (orkade inte kolla färdigt på match), men PSG vann i alla fall :)
 
Idag ska vi ta bussen till Créteil för att fixa lite andra papper, (suck, alla dessa papper alltså, kan ju göra en smått tokig), nä, skojade bara. Vi tänkte va där i tid, så redan 7.30. tar vi bussen (de öppnar vid 09.00).
 
Önskar er en god morgon och hoppas att ni inte har en lika stressig morgon som jag har! :) Hörs senare!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela