zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Typiskt!

Publicerad 2014-01-20 15:19:04 i Allmänt,

I morse var jag som vanligt på franskakursen. Den är gången ville jag visa att jag förstod allt med "höger, vänster, längst ner på gatan, över bron och sedan till vänster. Vad händer?! Jo, jag gör min röst hörd och kör hela racet  ;) Jag brukar annars att vara "lite tyst", som alltid, men har kommit på att gör du inte din röst hörd, är det alltid någon annan som snor åt sig sitt tillfälle att glänsa. Denna dagen glänste jag ;) <3
 
Nu ska jag ta en liten sen lunch, (kör lätt mat),   ;)
 
Sen kör jag med ny Power att plugga  "det svåra språket"=Franska(det klurigaste språket som finns) , enligt mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela