zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Inpackning nästa!!

Publicerad 2014-01-13 18:56:53 i Allmänt,

Så här blir håret när det få bo gott i en mössa på dagarna! :) Blir inpackning, bums och en tid för toppklippning i nästa vecka.
 
Har pluggat lite franska under eftermiddagen(har gått som en dans) :) Att försöka fixa i ordning kläderna tar jag en annan dag(är en typisk morgonmänniska).. Efter 16.00. på eftermiddagen är både jag och min hjärna på off. I dag vaknade jag ju extra tidigt(innan 05), så lite drar det allt i båda ögonlocken.
 
Nu ska jag slå en liten pling till lilla mamma och höra hur många minusgrader det har blivit det senaste dygnet(konstigt, var ju hemma över en månad med typiskt milt höstväder)! Sedan blir det som vanligt att jag laddar käk(i kväll blir det lätt; gryta och ris) till 20.30.(japp, här i la france äter vi sent)!  :)
 
Vad skall ni äta för något gott?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela