zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Ganska gott :)

Publicerad 2014-01-25 08:22:54 i Allmänt,

Ganska gott är det att det är lördag :) Också ganska gott är att det inte blir nån titt på tennis idag. Det hade blivit alldeles för tidigt för match redan klockan 10 (hade behövt åka strax innan 09 nu på morgonkvisten), men jag menar vem hade orkat det?! Senare idag spelar ju också PSG, lägger all min energi på det istället ;)
 
Har inte kollat hurdant vädret är denna morgon, gissar på mulet och kanske lite regn, gäspigt i alla fall är det :) En kopp kaffe till och sedan är man igång!
 
Vad har ni för planer denna lördag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela