zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

En kaffe, sen ner till stan

Publicerad 2014-02-15 15:10:55 i Allmänt,

Fixar mig iordning för att möta upp Sébastien i stan. Förmidagen har gott perfa, lite plugg, lite soft. PSG vann ju igår,(Menezpå plan och jag var lyrisk) ;)  Här är allt underbart! Sébastien jobbar, men snart möter jag upp honom för lite ölhäng, soft och hamburgare. Senare ikväll blir det melodifestivalkoll och franska varianten på "The voice".
 
 
Inget regn här, dock ingen sol, men lite ljust är det. Härligt med en guld-lördag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela