zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Onsala, here I come!

Publicerad 2014-12-08 19:57:43 i Allmänt,

Shit, vad dagen har gått fort! Här har det varit rått "fisregn" hela dan. Hade lite ärenden på stan, alltid en massa småfix som måste göras. Väl hemma igen började jag att packa lilla resväskan för jul och nyårsfirande i la Suéde :)  
 
Nu slötittas det lite på tv. Slår vad om att jag, som vanligt vaknar redan vid 05-tiden, pigg och glad,(det är perfa, för då har man tid att justera om i resväskan), hihi!!
 
Vad kul det ska bli att komma hem till mamma och Alma igen, fast det var ju inte så längesedan sist( lite mer än två månader).
 
Nu väntas det go ledighet, bara mys-pys. Hoppas på att solen visar sig från sin ljusa sida, flyger imorgon, Hej, hopp!!
 
 Så här överraskad och glad blev jag igår när jag fick en rolig pälsvariant
av Sébastien,(Mon amour) <3 Tidig julklapp.
 
Den här gången har jag inte packat med mig för mycket, tänkte resa lite lätt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela