zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Söndagsfynd

Publicerad 2013-11-17 17:26:46 i Allmänt, secondhand,

Idag är det lika kallt och trist väder ute som det har varit nu några dagar. Man har liksom ingen lust att gå ut(svinkallt ute ju)! Efter lunch bestämde jag mig för att ta svängen förbi secondhand-affären och se om jag kunde hitta något kul :)
 
Jag har en liten förkärlek till roliga skor som är i min storlek(34 -35) och som inte kostar en förmögenhet. Jag kan lätt slita ut ett par skor på bara en månad(har ingen aaaning hur jag lyckas med det :)
 
I alla fall, så här ser de ut och 5 euro kostade de:)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sara - Lifestyle & Träning

Publicerad 2013-11-19 19:21:35

vilka fina :D

Svar: Ah, Tack! :)
Zerny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela