zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Söndagsfika med champagne :)

Publicerad 2013-12-01 18:35:25 i Allmänt,

Herregud, vad jag har varit trött idag. Har inte gjort många knop direkt. Det har varit riktigt gott att sova och ta det lugnt. Ja, tvättat har man ju gjort och varit på söndagsfika hos mormor( lite firande dagen efter S. födelsedag med bakelse och champagne).
 
Nu grejar man lite middag och sen ikväll blir det fotboll på tvn. Självklart hoppas man på PSG-vinst!
 
Hej Hopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela