zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Liten sumering

Publicerad 2013-12-15 16:30:53 i Allmänt,

11 tusen i publik  :)
Tjoho, nu har jag vaknat!  :) I onsdags var jag ju på Depeche mode-konserten i Göteborg. Det var jädrans kul att se dem igen(var ju ett gäng år sen sist). Jag visste innan jag "kom hem från Paris att DM skulle spela på Scandinavium. Absolut var det bara att skaffa biljett ;)
 
Jag hade en jätterolig kväll :) innan konserten tog jag svängen om "Incontro". Jag frågade i garderoben om jag slapp lämna in min goa skinnjacka(tunn liten sak) och det gick så bra så! :) In och dundra i baren(ett glas vitt med 3 stycken isbitar i) ;) Träffade roligt folk of course. De flesta skulle ju också gå på Depeche, så man språkade lite och sedan var det dags att gå vidare till Scandinavium. Väl där tog man ju självklart svängen förbi "pianobaren" i väntan på :)
 
T-sektion och ganska högt satt man, men det gjorde inget. Konserten var väl lite sådär(de verkade lite trötta), tog ett tag innan publiken kom igång. Allsång och klapp i händer blev det ju naturligtvis(jag bara mös). När konserten var slut, var det faktiskt gott att lägga sig i goa sängen(man är inte 20 år längre)  :) Men kul kväll hade man!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-15 17:57:28

Så kul Zerny!! :))

Svar: Oui, absolument :)
Zerny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela