zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Alla har vi våra önskelistor

Publicerad 2013-12-08 20:01:52 i Allmänt,

Idag har det varit typiskt vinterväder- lite snö och sedan ösregn på det. Har spenderat dagen framför datorn letande efter lite presentinspiration, såhär innan jul. Jag tycker alltid det är svårt att svara på frågan "Vad önskar du dig i julklapp"? Tycker att jag har det mesta, men visst kan förrådet alltid fyllas på med mer roliga ting ;) Alla har vi våra "samlarfavoriter".
 
Något jag inte har gillat förut, men som jag gör nu är doftljus från Voluspa Helst skulle jag vilja ha allt i den serien, men någonstans måste jag ju börja :)
 
 Halsband från Ester Elenora
 
Doftljus från Voluspa - Suede Blanc

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela