zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Ikväll ska vi vinna

Publicerad 2014-10-17 16:17:02 i Allmänt,

Ja, ikväll gäller det ;)
 
Det hade ju varit kul om det blev vinst ikväll, då jag och Sébastien ska till Stade de France och heja fram PSG till seger. Dessvärre lär det väl bli en liten nagelbitare, då Zlatan, Lavezzi, Thiago Silva, David Luiz är skadade och inte kan spela. PSG spelar mot bottenlaget Lens, men tja som läget är nu kan det ju sluta hur som helst.
 
Nu på eftermiddagen har man tagit en 2-timmars vilopaus. Riktigt behövligt :) Skall snart göra oss i ordning för att så smått ta oss till arenan. Ja, en och annan öl blir det ju innan.
 
Jag och de 80.000 andra hoppas på en magique soir, "Paris est magique"  ;))
 
 Stade de France
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Patrik Andrea

Publicerad 2014-11-17 00:48:05

Heja PSG! Grymt att Zlatan är tillbaka och att Cavani har börjat göra mål kontinuerligt! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela