zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Redan julafton

Publicerad 2013-12-24 01:00:37 i Allmänt,

Julen har börjat och jag är redan slut! (nä, so farligt är det inte)  ;) Förutom att jag vaknade alldeles för tidigt i morse (runt 04:30)!(ja , jag vet), började jag dagen med att åka in till Kungsbacka strax innan 09-tiden. Mat och dryckesförrådet var i behov att påfyllas :) På eftermiddagskvisten tog jag med mig Alma på en promenad till apoteket, då mamma hade beställt medicin som skulle hämtas.
 
På kvällen vid nyheterna på tvn, somnade jag totalt och sov nån timme. När jag sedan vaknade, var jag ganska pigg och kunde äntligen slå in de allra sista julklapparna (tycker paketen blev ganska fina). :)
 
Ute regnar och blåser som bara den, uuuhh, ingen snö i sikte..
 
Nähä, nu är det sent ( en bit efter midnatt ). Det "är en dag i morgon också".  ;) Om jag ska orka med allt som ska göras och hända, ja, då får jag allt hoppa i sängen och säga " God natt "!  :)
 Några av julklapparna som jag omsorgsfullt har slagit in
 
 

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2013-12-25 15:00:49

Åhh, gud så fina!!!! Din mamma blir nog allt glad nu!!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela