zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Primeboots i strl 35?

Publicerad 2013-12-04 14:24:46 i Allmänt,

Finns det någonstans man kan hitta ett par primeboots i storlek 35 med nitar på? Har hört att de är stora i storlekarna(hrm, tror inte det finns i strl 34,:(
Fan, det är ju skit att man har små fötter..(vill ju också ha snygga kängor)(Har ni tips på var man hittar dessa skönheter, så hojta till! :) Har börjat lite smått att packa väskan till "la Suede", åker imorrn :)
Snart hemma hos mamma och Alma <3 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela