zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Imorgon kl. 10.00. kommer jag att dö

Publicerad 2013-12-15 22:18:50 i Allmänt,

Imorgon ska jag göra det värsta på året, usch!, jag ska till tandläkarn, uuuuhhh!!! Jag kommer att dö imorgon , har redan dött en liten smula redan nu.
Jag kommer att hålla krampaktigt i armstöden så att knogarna vitnar, kommer att komma in i en tjock dimma som gör att jag knappt kommer att höra vad tandläkarn säger. Jag kommer att vara frågvis och alldeles jättejobbig. Bara hatar att ligga där hjälplös när det grejsas i munnen. Sedan när allt äntligen är över, hasar jag mig upp i stolen igen för att sedan kunna stiga ur. Jag behöver all stöd jag kan få! Tänk på mig när jag sitter där imorgon!!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2013-12-16 00:14:00

Men Zerny vilken bild du lagt upp, usch!!!! Det kommer gå bra ska du se!!! Ska tänka på dig imorgon på förmiddagen och vi är såklart nyfikna sedan och höra hur det gått! Kram

Svar: Nä, Elin, det kommer inte alls gå bra,(känner det på mig). :( uuuhh, jag och tandläkare går inte ihop direkt(lite som filmen "Kill Bill"!
Zerny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela