zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

32 år av kärlek <3

Publicerad 2013-12-11 09:42:03 i Allmänt,

 
Idag är det en frasig och magisk dag ;) Ja, helt enkelt så härligt underbart!! Helt plötsligt och bara sådär ska man gå på Depeche Mode-konsert på Scandinavium i Göteborg ikväll (Lovely)!  Nu var det ett tag sedan jag såg dem sist, men vad jag vet så är de lika bra live som förr.
Jag kommer ihåg när jag gick i småskolan när kompisarna köpte godis, så sprang jag och köpte DM-singlar och samlade skivor i mängder, tja eller allt jag kom över. När DM var ute på turné, ja då var det biljettönskningar i födelsedagspresent och julklapp. Har tappat räkningen på hur många konserter som jag har sprungit på genom åren, hrm, det är några stycken ;) 7 år var jag då jag blev helfrälst av dessa underbara varelser.
 
Ikväll hoppas jag få studsa runt till gamla "nostalgilåtar" och sjunga fint i kör ;) !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela