zernylafrance.blogg.se

Hur jag lever mitt liv i Frankrike med secondhandfynd och mina resor mellan "hemma och hemma" , Frankrike - Sverige.

Let it snow, uuuuffff..

Publicerad 2016-03-07 16:20:19 i Allmänt,

Det här är väl tredje gången på 3 veckor som det har snöat och sedan bara blivit blask och blött :(
 
Var en sväng ute med bilen tidigare idag. För mig som inte kör så ofta, är det bara bra att träna snökörning(snöröjning) ;) Det funkade fint! ;) <3 
 
Blir bara lite less över att våren hann ju ändå komma , lite... och sen kom snön igen. Ja, ja, den dagen ,om bara  snön slutar att dimpa
 
 ner, kommer jag att bli glad, jädrans glad.
 
I mean, I want the spring, now!! ;) <3 <3 <3 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zerny

41-årig Onsala-tös som bosatt sig i Paris. Här bor jag sedan ett par år med pojkvän och en massa secondhand-stuff ;) Pluggar franska språket, följer PSG(bien sur), Verratti, "partykillen Lavezzi och Zlatan) ;) Flyger hem till Onsala varannan månad till mamma och Alma, kollar så allt är bra. Fart och fläkt är ju underbart!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela